lauantai, maaliskuu 25, 2017
   
Tekstin koko

Toimintamalli

 

 

Toimintamalli:

TOTAL marketing Oy asemoituu asiakkaiden tarpeiden ja markkinoinnin palveluntuottajien väliin. Asiakas saa tarvitsemansa palvelut samasta paikasta. Markkinoinnin toteuttajat löytyvät TOTAL Partner -verkostosta, johon kuuluu toistakymmentä asiantuntijayritystä ja useita erikoisalan freelanceria.

TOTAL voi toimia asiakkaalleen tarvittaessa joko ulkoistettuna markkinointiosastona tai sitten yksittäisen markkinointitoimenpiteen toteuttajana. Toteutukset perustuvat vuosien kokemuksen kautta hyväksi ja luotettavaksi todettuun Partneri-verkostoon ja alan parhaisiin sovelluksiin ja teknisiin työkaluihin.

Konsepti

  • Lähtötilanteen määrittäminen
  • Mitattavien tavoitteiden määritys. Tavoitteina voidaan pitää mm. uusien asiakkaiden määrä, lisääntynyt liikevaihto, parantunut kate, uudet kävijät kotisivuilla, esitteen lataaminen netistä, lisäinformaation pyyntö, yhteydenottopyynnöt, soitot tai SMS-viestit kampanjanumeroon, tapaamiset, koeajot, osanotto tilaisuuteen, asiakastyytyväisyys.
  • Konseptin määritys tavoitteisiin pääsemiseksi. Haetaan vastaukset kysymyksiin kenelle, mitä ja kuinka ?
  • Partner Poolissa olevien resurssien valinta ja suunnitelman aikataulutus
  • Toteutus
  • Tulosten mittaaminen ja analysointi lähtötilanteeseen peilaten.

Asiakasedut

  • Kokemuksen kautta hyväksi todettu Partner Pool  käytettävissä yhdestä osoitteesta.
  • Mahdollisuus ulkoistaa markkinoinnin osa-alueita.
  • Kustannustehokas toimintamalli pitää kustannukset kurissa.
  • TOTAL Partnereilla vuosien kokemus markkinoinnin ja mainonnan ostajina. Monipuolinen näkemys markkinoilla toimijoihin.

Yhteenveto

Klikkaa alla olevaa Helppiä ja ota yhteyttä.

 

Concept Owner