lauantai, maaliskuu 25, 2017
   
Tekstin koko

Liidistä diiliksi

Jos liidi ei tuonutkaan kauppaa niin tiedätkö mikä meni vikaan ? Kaupan analyysillä potkua businekseen.

Totalin myynnin seurantatyökalussa saadut liidit laitetaan seurantaan.

Seurannan vaiheet ovat:

  1. Liidin nimeäminen vastuulliselle
  2. Kaupanteon prosessin edistymisen seuranta
  3. Kaupan tai hävityn kaupan analyysi

Jos asiakasvastuulliselta kysytään hävityn kaupan jälkeen, mikä meni vikaan, on vastaukset yleensä aina samat. Hinta oli liian korkea, toimitusaika liian pitkä tai tekniikka ei soveltunut.

Myynnin tehokkuuden kehittämisen kannalta on kuitenkin hyvä selvittää hävityissä ja voitetuissa kaupoissa asiakkaiden valintojen oikeat syyt.

Jos olet siis kyllästynyt saamaan copy-paste selityksiä, klikkaa alla olevaa HELP-nappia.